

Hat Karl Kani Silver Pin Beanie
Black
Lignende produkter
Materialer
4% Elastan: bruges i kombination med andre materialer, især for sin fremragende fleksibilitet - fiberen kan strække sig op til tre gange sin normale længde og derefter vende tilbage til sin oprindelige tilstand.
6% Uld: har fremragende varmeisolerende egenskaber og kan fordampe mere fugt end klassisk bomuld
10% Akryl: Et stof, der er blødt, ikke krøller, tørrer hurtigt, men først og fremmest er det ikke behageligt for møl.
8% Polyamid
72% Genanvendt polyester
Må ikke tørres i en tørretumbler
Kan vaskes i vaskemaskine ved 30º
Vask med tøj i samme farve
Brug ikke blegemiddel
Rengør ikke kemisk
Stryg på laveste indstilling
bruges til produkter, der er fremstillet ved hjælp af mere miljøvenlige processer, som bruger mindre vand, energi og kemikalier. Produkter med internationale certificeringer som bluesign®, 100 standard by OEKO-TEX® og MADE IN GREEN by OEKO-TEX® placeres under dette mærke.
Produkter med dette mærke er for det meste lavet af genbrugsmaterialer, der for det meste er lavet af gammelt affald som f.eks. plastikflasker og tøj. Disse produkter har et mindre miljømæssigt fodaftryk takket være forarbejdning af flere affaldsmaterialer end jomfruelige materialer.
Er du interesseret i, hvordan vi vurderer bæredygtighed hos Footshop, og hvad vi gør ved det? Se vores side om bæredygtighed.
Karl Kani er kendt som "Father of Urbanwear" og anses for at være visionæren bag mange af de første skridt inden for mode. Mærket blev grundlagt i 1989 i Brooklyn, New York, af den dengang 19-årige Carl Williams, som var den første til at introducere konceptet med løse jeans. I dag er Karl Kani-mærket anerkendt over hele verden og betragtes som et ikonisk mærke, når det gælder streetwear og hiphop-mode af høj kvalitet. Karl Kani var inspireret af hiphop- og gadekulturen, men på det tidspunkt var det umuligt at finde tøj i denne stil. Derfor besluttede han sig for at skabe sit eget tøj og begyndte snart at tage imod bestillinger fra venner og fremmede. Efterhånden som den offentlige efterspørgsel voksede, fik han selvtillid nok til at forfølge sin passion på fuld tid og skiftede juridisk navn til Karl Kani.
Under dette nye navn flyttede han til Los Angeles i 1989 for at dyrke sin passion endnu mere intenst. I dag har Karl Kani-brandet ekspanderet internationalt til 25 lande i Europa og har 13 flagskibsbutikker alene i Japan, herunder en i Harajuku2. I modsætning til mange andre high-end mærker er Karl Kani forblevet tro mod sit mærke. Hans passion for kvalitet, design og håndværk betyder, at Kani altid har respekteret mærkets rødder og stadig fremstiller mange af sine beklædningsgenstande i USA.
Transportør | Pris | Leveringsdage |
---|---|---|
PostNord | fra 47 kr | Fra Fredag 8.8.2025 |
PostNord Pakkeshop | fra 39 kr | Fra Fredag 8.8.2025 |
Hvad hvis mine sko ikke passer?
Hvis du får den forkerte størrelse, hjælper vi dig gerne med at få den rigtige. Besøg venligst vores returside Mere info
Hvordan returnerer jeg varer?
Først og fremmest skal du læse vores returpolitik, hvor du kan finde alle rettigheder og pligter for både køber og sælger. Mere info
Relaterede kategorier
- Hatte
- Tilbehør
- Rabatter
- Hovedbeklædning
- Tilbehør til mænd
- Gaver til mænd
- Gaver op til 1000 CZK
- Gaver
- Gaver op til 2500 CZK
- Gaver til ham
- Tilbehør - mænd
- Hovedbeklædning til mænd
- Herremode - rabatter
- Herremode - Priser op til 40 €
- Tilbehør til mænd - Udsalg
- Gaver til mænd
- ALLE
- Slevy na pánské módní doplňky
- Hatte til mænd